Nobelesse...

Talk about Beginners
User avatar
skygar9
Premium
Premium
Posts: 1114
Joined: Wed Mar 11, 2009 12:37 am

Nobelesse...

Postby skygar9 » Tue Jun 23, 2009 7:42 pm

Talk about Nobelesse here

If you dont know what a Nobel is, its a Knights of Cygnus begginer. Do more research

User avatar
Duality
Papulatus
Posts: 1320
Joined: Sat Jan 10, 2009 4:05 am
Location: memberlist.php?mode=viewprofile&u=86
Contact:

Re: Nobelesse...

Postby Duality » Tue Jun 23, 2009 11:15 pm

Only people from CMS KMS MSea have played KoC and thats about .0005% of our population(ima not sure its exactly ,005)

User avatar
skygar9
Premium
Premium
Posts: 1114
Joined: Wed Mar 11, 2009 12:37 am

Re: Nobelesse...

Postby skygar9 » Sat Jun 27, 2009 8:04 pm

CMS gets it soon
EMS gets it soon....
GMS gets it sooner

User avatar
jonlin
Zakum
Posts: 2262
Joined: Sun Jan 11, 2009 2:29 am
Location: No.

Re: Nobelesse...

Postby jonlin » Sat Jun 27, 2009 10:12 pm

What are their abilities? Like the sprite advantage's and Stuff.

User avatar
Duality
Papulatus
Posts: 1320
Joined: Sat Jan 10, 2009 4:05 am
Location: memberlist.php?mode=viewprofile&u=86
Contact:

Re: Nobelesse...

Postby Duality » Sun Jun 28, 2009 9:17 pm

I might make a noblesse, take the n away and add a j ,,,,, Joblesse

User avatar
bj87
Horny Mushroom
Posts: 107
Joined: Sat Jan 17, 2009 6:54 pm

Re: Nobelesse...

Postby bj87 » Mon Jun 29, 2009 9:54 pm

r u in maplesea of ur pic

User avatar
skygar9
Premium
Premium
Posts: 1114
Joined: Wed Mar 11, 2009 12:37 am

Re: Nobelesse...

Postby skygar9 » Tue Jun 30, 2009 2:51 am

bj87 wrote:r u in maplesea of ur pic

Its a fake pic
I play global

User avatar
maplefan2
Slime
Posts: 58
Joined: Fri Feb 27, 2009 8:56 am
Location: in the land of milk and cheese jk always moving so i gotta say the world!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: Nobelesse...

Postby maplefan2 » Wed Jul 08, 2009 1:51 pm

zomfg bboy or whateva been asking that forva lol

User avatar
playa4life01
Mapleanimer
Posts: 3396
Joined: Wed Jan 14, 2009 5:37 pm

Re: Nobelesse...

Postby playa4life01 » Wed Jul 08, 2009 1:58 pm

hes a noob thatswhy he keeps asking it

User avatar
maplefan2
Slime
Posts: 58
Joined: Fri Feb 27, 2009 8:56 am
Location: in the land of milk and cheese jk always moving so i gotta say the world!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: Nobelesse...

Postby maplefan2 » Thu Jul 09, 2009 10:31 am

lmao so true lol mah message to short so (cats waffles kittys meow)

User avatar
playa4life01
Mapleanimer
Posts: 3396
Joined: Wed Jan 14, 2009 5:37 pm

Re: Nobelesse...

Postby playa4life01 » Thu Jul 09, 2009 2:31 pm

he never looks at the topics he posted before so he never knows when he has his answer that fool (F7)

User avatar
maplefan2
Slime
Posts: 58
Joined: Fri Feb 27, 2009 8:56 am
Location: in the land of milk and cheese jk always moving so i gotta say the world!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: Nobelesse...

Postby maplefan2 » Fri Jul 10, 2009 1:34 pm

o wow he must suck lol......... (exellent)

User avatar
playa4life01
Mapleanimer
Posts: 3396
Joined: Wed Jan 14, 2009 5:37 pm

Re: Nobelesse...

Postby playa4life01 » Fri Jul 10, 2009 3:10 pm

he does ... suck (F6)

User avatar
Duality
Papulatus
Posts: 1320
Joined: Sat Jan 10, 2009 4:05 am
Location: memberlist.php?mode=viewprofile&u=86
Contact:

Re: Nobelesse...

Postby Duality » Sat Jul 11, 2009 2:52 am

Who r we tlkin about?

User avatar
playa4life01
Mapleanimer
Posts: 3396
Joined: Wed Jan 14, 2009 5:37 pm

Re: Nobelesse...

Postby playa4life01 » Sat Jul 11, 2009 11:45 am

you (F3)
nah the bj guy
he asked skygar like 1530465054times if he/she plays maplesea or sumthin
and he never checks back his posts (F7)

User avatar
bj87
Horny Mushroom
Posts: 107
Joined: Sat Jan 17, 2009 6:54 pm

Re: Nobelesse...

Postby bj87 » Sun Jul 12, 2009 2:24 am

i do so fat so (F5) (hothead)

User avatar
playa4life01
Mapleanimer
Posts: 3396
Joined: Wed Jan 14, 2009 5:37 pm

Re: Nobelesse...

Postby playa4life01 » Sun Jul 12, 2009 3:38 am

dont post it everywhere then
just post it on 1 place and check back on that 1 topic
dont post it everywhere and never go back and look at it
whats the use of a question iff you dont even wanna know the answer

User avatar
Duality
Papulatus
Posts: 1320
Joined: Sat Jan 10, 2009 4:05 am
Location: memberlist.php?mode=viewprofile&u=86
Contact:

Re: Nobelesse...

Postby Duality » Mon Jul 13, 2009 6:59 am

Thats tru (exellent) (exellent)

User avatar
bj87
Horny Mushroom
Posts: 107
Joined: Sat Jan 17, 2009 6:54 pm

Re: Nobelesse...

Postby bj87 » Wed Jul 22, 2009 1:47 am

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR (hothead) (hothead)

User avatar
bj87
Horny Mushroom
Posts: 107
Joined: Sat Jan 17, 2009 6:54 pm

Re: Nobelesse...

Postby bj87 » Sat Jul 25, 2009 3:30 pm

i no u r ur the bigest one of all


Return to “Beginner”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests