Fanfic Howto guide Updated

Talk about Fan Fictions
User avatar
chobbilight
Legend
Posts: 6536
Joined: Thu Feb 12, 2009 4:09 pm
Location: Rotterdam, Netherlands
Contact:

Re: Fanfic Howto guide

Postby chobbilight » Sun Aug 02, 2009 9:12 pm

synn90210 wrote:idk :O its news to me.....

yeah 2 me 2
normally we call him
evil
devil
banhammer guy
megaman
but zay?

User avatar
synn90210
Pianus
Posts: 979
Joined: Fri Jan 16, 2009 8:24 pm
Location: Swagganation
Contact:

Re: Fanfic Howto guide

Postby synn90210 » Mon Aug 03, 2009 3:51 am

lol yeah. i calls him epic mod man....

User avatar
kevx50
Mushroom
Posts: 64
Joined: Tue Feb 24, 2009 3:43 am
Location: My pants.
Contact:

Re: Fanfic Howto guide

Postby kevx50 » Tue Aug 11, 2009 10:38 pm

jonlin wrote:(hothead) lol zaylo was in my class last year 0.o and I can tell you for sure we are both GUYS.

BTW I disagree you don't NEED romance tragedy or betrayal, but they are recommended



I look storys that have big booms and explosions and BIG GUNS in them (cool)

User avatar
nublet
Slime
Posts: 26
Joined: Sun Aug 16, 2009 7:51 am

Re: Fanfic Howto guide

Postby nublet » Sun Aug 16, 2009 4:10 pm

thanks for the tips.
i might be making my fan fiction soon so yeah this was very helpful

User avatar
zach132
Blue ribbon pig
Posts: 13
Joined: Fri Jun 05, 2009 3:58 am
Location: i r in ur computer playin maplestoray

Re: Fanfic Howto guide

Postby zach132 » Mon Aug 17, 2009 7:52 pm

wat was the site for the name maker thing? (MS1)

User avatar
synn90210
Pianus
Posts: 979
Joined: Fri Jan 16, 2009 8:24 pm
Location: Swagganation
Contact:

Re: Fanfic Howto guide

Postby synn90210 » Mon Aug 17, 2009 8:15 pm

its in zaylo's guide (skygar9-2)........-sigh-

User avatar
jonlin
Zakum
Posts: 2262
Joined: Sun Jan 11, 2009 2:29 am
Location: No.

Re: Fanfic Howto guide

Postby jonlin » Wed Aug 19, 2009 6:15 pm

rofl. just make up some name like talwin or kylar. (those names shall probably be used by me now)

btw synnn are you ever going to write your next chapter.....? because I said I wouldn't write ANL # 13 till you wrote your next one :O

User avatar
EmberSparks
Papulatus
Posts: 1176
Joined: Mon Aug 17, 2009 2:37 am
Location: Malaysia

Re: Fanfic Howto guide

Postby EmberSparks » Thu Aug 20, 2009 5:17 am

Lol, i might make a fanfic. But I'm too lazy for that. I already have a fanfic at school....(based on pokemon)

User avatar
synn90210
Pianus
Posts: 979
Joined: Fri Jan 16, 2009 8:24 pm
Location: Swagganation
Contact:

Re: Fanfic Howto guide

Postby synn90210 » Mon Oct 12, 2009 6:57 am

jonlin wrote:rofl. just make up some name like talwin or kylar. (those names shall probably be used by me now)

btw synnn are you ever going to write your next chapter.....? because I said I wouldn't write ANL # 13 till you wrote your next one :O


i will.....sometime......

User avatar
jonlin
Zakum
Posts: 2262
Joined: Sun Jan 11, 2009 2:29 am
Location: No.

Re: Fanfic Howto guide

Postby jonlin » Mon Oct 12, 2009 2:12 pm

xD wait was I your inspiration?

User avatar
synn90210
Pianus
Posts: 979
Joined: Fri Jan 16, 2009 8:24 pm
Location: Swagganation
Contact:

Re: Fanfic Howto guide

Postby synn90210 » Mon Oct 12, 2009 3:06 pm

meh it was a combination of you and zaylo.

User avatar
jonlin
Zakum
Posts: 2262
Joined: Sun Jan 11, 2009 2:29 am
Location: No.

Re: Fanfic Howto guide

Postby jonlin » Tue Oct 13, 2009 5:44 am

so basically until one of us gets some inspiration no one gets any new fanfics from us :D

User avatar
synn90210
Pianus
Posts: 979
Joined: Fri Jan 16, 2009 8:24 pm
Location: Swagganation
Contact:

Re: Fanfic Howto guide

Postby synn90210 » Sat Oct 24, 2009 3:15 pm

lol i guess. now mon frere its your turn. START WRITING!

User avatar
pvtsharp
Pianus
Posts: 946
Joined: Thu Nov 19, 2009 9:42 am
Location: My house (My drawing corner), In Malaysia
Contact:

Re: Fanfic Howto guide

Postby pvtsharp » Thu Nov 19, 2009 11:55 am

Erm, guys, I'm new here, maybe some advise on my fanfic?
btw, it's Soul Weapons : Data Core.
Hope u guys can hlp me (skygar9-1)

User avatar
jonlin
Zakum
Posts: 2262
Joined: Sun Jan 11, 2009 2:29 am
Location: No.

Re: Fanfic Howto guide

Postby jonlin » Fri Nov 20, 2009 1:16 am

look in yo thread for advice.

User avatar
Animedude
Horny Mushroom
Posts: 180
Joined: Sat Aug 15, 2009 1:32 pm

Re: Fanfic Howto guide

Postby Animedude » Sun Nov 22, 2009 1:43 am

First of all, what is a fan fiction? (skygar9-2)

User avatar
jonlin
Zakum
Posts: 2262
Joined: Sun Jan 11, 2009 2:29 am
Location: No.

Re: Fanfic Howto guide

Postby jonlin » Tue Nov 24, 2009 1:06 am

a Fan made fictional story about something

User avatar
synn90210
Pianus
Posts: 979
Joined: Fri Jan 16, 2009 8:24 pm
Location: Swagganation
Contact:

Re: Fanfic Howto guide

Postby synn90210 » Mon Dec 07, 2009 2:41 am

i.....i think i might cry now.....

User avatar
jonlin
Zakum
Posts: 2262
Joined: Sun Jan 11, 2009 2:29 am
Location: No.

Re: Fanfic Howto guide

Postby jonlin » Tue Dec 08, 2009 12:57 am

... why exactly is this?

User avatar
synn90210
Pianus
Posts: 979
Joined: Fri Jan 16, 2009 8:24 pm
Location: Swagganation
Contact:

Re: Fanfic Howto guide

Postby synn90210 » Wed Dec 09, 2009 1:41 am

he seriously didnt know,........D: -Dies-


Return to “Fan Fictions”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests